Tuesday, January 13, 2009

adush!!! tak sakitnyer

tangan siapela besar bah(bas) ni.kah..kah...macam kenal jer.


lepas class kul 9 tadi aku berkobar-kobar nak pi student center dgn kak as. nak tahu kenapa kami nak pi derma dara....h.(suspen jer). yg ni kali ketiga aku menjadi penderma darah.

yang paling bangga skali akulah staff yang pertama yg menderma darah. tapi paling tak suka masa buat registration tu kena timbang berat dulu. tahula aku benda ni la yang paling takut nak tahu sebab aku tahu berat aku makin naik(that y aku tak boleh dah pakai kebaya). farah tolong akak!!!!!

alhamdulillah kali ni mendapat sambutan yg amat membanggakan. sampai kena beratur. dah habis derma tu dapatla sijil dan jugak sourvenir (mug KPTM) boleh la.


4 comments:

  1. wah bagus nye... saya ni nak gak derma darah tapi takut.. tengok jarum pun takut..huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. wahhh...ikin pun dah ada blog jugak ek...bagus2 boleh le kita bergosip kat sini...heheheh

    ReplyDelete
  3. wah..satu perkembangan bagus!!

    ReplyDelete
  4. wah... kak ikien ada blog... akan ku canangkan kepada semua... syabas

    ReplyDelete